Contact

Veelgestelde vragen

Ik kreeg na het plaatsen van de bestelling de volgende melding: "Er heeft een fout plaatsgevonden bij het verwerken van uw order. Deze fout verhindert momenteel het afronden van de order." Wat moet ik doen ? 

Het is mogelijk dat we het goedkeuringssignaal van de betaalprovider een fractie van een seconde te laat hebben ontvangen. Kijk daarom eens in uw mailbox. Wanneer u een overzicht van uw bestelling hebt ontvangen met vermelding van een bestel- en factuurnummer, dan is alles in orde. Wij hebben uw bestelling én betaling goed ontvangen en doen het nodige. Hebt u geen besteloverzicht ontvangen, neem dan met ons contact op. 

 

Vragen? Suggesties? 
Stuur ons een berichtje en wij nemen zo snel mogelijk met u contact op.

CAPTCHA
Gelieve onderstaande code in te geven om de website te vrijwaren van mogelijke spam-inzendingen.
Beeld-CAPTCHA
Vul de karakters in getoond in de afbeelding.

Opgelet! Bestelling moeten via de webshop geplaatst worden.
Gelieve ermee rekening te houden dat, in geval van bestellingen via e-mail, er een handlingskost van 10 EUR zal worden aangerekend. 

 

 

 


Contact
:
T +32 498 522 322

 

 

 

 

 

Het Huis van de Geuze, The House of Gueuze en 
La Maison de la Gueuze zijn handelsmerken van
BV Panneels & Partners - BE 0872 527 668.

Deze meertalige website is ontwikkeld met de steun van

https://www.flandersinvestmentandtrade.com/export/sites/trade/files/subsidies/FIT_CombiLogo_Int_1line_0.jpg

Lambiek • Oude Geuze • Oude Kriek • Framboos • Faro
© 2007-2021 | Het Huis van de Geuze | Pajottenland