Algemene voorwaarden

Het Huis van de Geuze

 

Inhoudsopgave

Artikel   1 – Identiteit van de verkoper

Artikel   2 – Toepasselijkheid en voorwaarden

Artikel   3 – Ons aanbod en uw bestelling

Artikel   4 – Retourrecht

Artikel   5 – Prijs

Artikel   6 – Betaling

Artikel   7 – Conformiteit en garantie

Artikel   8 – Levering en uitvoering

Artikel   9 – Duur

Artikel 10 – Overmacht

Artikel 11 – Intellectuele eigendom

Artikel 12 – Klachtenregeling en geschillen

 

Artikel 1        Identiteit van de verkoper

Het Huis van de Geuze is een handelsmerk en -vestiging van Panneels & Partners BV (K.B.O.-nummer 0872.527.668). Het Huis van de Geuze is gespecialiseerd in het aanbieden van bieren, wijnen en spirits van producenten uit het Pajottenland en de Zennevallei. Het Huis van de Geuze is gevestigd in de Nellekenstraat 42A, B-1750 Lennik. Het Huis van de Geuze kan gecontacteerd worden via webshop@huisvandegeuze.be of tel. +32 498 522 322.

 

Artikel 2        Toepasselijkheid en voorwaarden

  1. Er is sprake van een geldige overeenkomst tussen jou en Het Huis van de Geuze waarop deze algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing zijn, zodra Het Huis van de Geuze de bevestiging ontvangt van je bestelling op zijn website. Het Huis van de Geuze behoudt zicht het recht om een bestelling te weigeren of aan extra voorwaarden te onderwerpen zoals bij grote orders, onvolledige bestelprocedures of problemen bij vorige orders.
  2. Het Huis van de Geuze levert enkel in de volgende landen: België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Luxemburg, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje (uitgezonderd de Canarische Eilanden en Madeira), Tsjechië en Zweden. Voor eilanden zoals Sardinië, de Balearen en bepaalde Griekse en Zweedse eilanden wordt een leveringstoeslag aangerekend. Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft, kan Het Huis van de Geuze de bestelling weigeren.
  3. Om rechtsgeldig toegang te krijgen en een bestelling te kunnen plaatsen, moet men minstens 18 jaar oud zijn. Bij het aanmelden dient de klant te goeder trouw te bevestigen dat de klant meerderjarig is. Als Het Huis van de Geuze alsnog merkt dat een minderjarige een bestelling heeft geplaatst, zal deze bestelling geweigerd worden.
  4. De klant blijft volledig verantwoordelijk voor het naleven van alle belasting- en accijnsverplichtingen alsook van de wetgeving van het land waar de goederen geleverd worden,
  5. De algemene voorwaarden staan vermeld op de website van Het Huis van de Geuze. Vooraleer een bestelling effectief geplaatst kan worden, dient de klant de algemene verkoopsvoorwaarden te lezen en ermee akkoord te gaan. Zonder aanvaarding van de algemene verkoopsvoorwaarden kan de klant geen bestelling plaatsen.
  6. Als er naast deze algemene voorwaarden ook bijkomende bijzondere voorwaarden van toepassing zijn, geldt bovenstaande ook voor de bijzondere voorwaarden. Als de algemene voorwaarden van Het Huis van de Geuze strijdig zouden zijn met die bijzondere voorwaarden, dan kan de klant altijd de voor hem meest voordelige tekst inroepen.
  7. Bij bestellingen die niet via de webshop worden geplaatst, maar via e-mail of telefoon, kan een administratieve toeslag worden aangerekend van 10 euro (excl. btw).

 

Artikel 3        Ons aanbod en uw bestelling

  1. Alle producten die door Het Huis van de Geuze aangeboden worden, zijn zo volledig mogelijk en te goeder trouw beschreven. De aanbiedingen en prijzen zijn geldig op de dag wanneer ze op de website aangeboden worden.
  2. Op de website van Het Huis van de Geuze worden producten gepresenteerd met teksten en fotomateriaal. De beschrijving is voldoende gedetailleerd zodat de klant een goede beoordeling kan Het fotomateriaal is doorgaans een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen, maar is niet-bindend. Als Het Huis van de Geuze zich vergist heeft, is het niet verplicht om alsnog te leveren. De op de foto’s van de etiketten vermelde jaartallen zijn geen vintage-jaartallen. Het Huis van de Geuze behoudt zich het recht voor om een recenter jaartal te leveren. Enkel de jaartallen vermeld in de beschrijving van de producten in de categorie ‘Vintage’ stemmen overeen met het effectieve jaartal van de flessen. Het Huis van de Geuze is evenmin verantwoordelijk wanneer de producent de bedrukking van de flessen, van de etiketten of van de verpakking gewijzigd heeft.
  3. Om een product aan te kopen, moet de klant het product toevoegen aan het winkelmandje. Nadien vul de klant zijn contactgegevens, leveringsgegevens en facturatiegegevens in. Vervolgens kiest de klant de wijze van levering: levering aan huis, afhaling op afspraak van maandag tot en met zaterdag bij Het Huis van de Geuze, afhaling op zondag tussen 10 en 20 uur in café In de Verzekering tegen de Grote Dorst (Frans Baetensstraat 45, 1750 Lennik), of opslag ingeval de klant een Personal Warehouse Service-abonnement heeft, zie www.huisvandegeuze.be/pws/.
  4. In geval van afhaling moeten de goederen moeten binnen de 3 maanden worden opgehaald. Indien de goederen na 3 maanden nog niet opgehaald werden, dan behoudt Het Huis van de Geuze zich het recht om de goederen opnieuw te verkopen. In dat geval kan de klant terugbetaling vragen van het betaalde factuurbedrag minus 10 euro (excl. btw) administratiekosten. Eventuele bank- en of transactiekosten vallen bij terugbetaling ten laste van de klant.
  5. Bij de laatste stap krijgt de klant een overzicht van zijn bestelling, dient de klant de algemene voorwaarden te aanvaarden en bevestigt de klant de betaling door het indrukken van de bestelknop met als bijschrift “bestelling plaatsen en betalen”. Als deze stappen doorlopen zijn, is de bestelling
  6. De bestelling is compleet en de overeenkomst tussen de klant en Het Huis van de Geuze is definitief zodra Het Huis van de Geuze de bestelling bevestigt per mail en zodra Het Huis van de Geuze voor de betalingstransactie de goedkeuring door de uitgever van de betaalkaart heeft ontvangen. Als de uitgever van de betaalkaart weigert om in te stemmen met de betaling aan Het Huis van de Geuze, kan Het Huis van de Geuze niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van de bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt. In geval de klant kiest voor bankoverschrijving, dan is de bestelling pas definitief van zodra het verschuldigde bedrag op de bankrekening van Het Huis van de Geuze staat.

 

Artikel 4        Retourrecht

  1. Particuliere consumenten hebben het recht om binnen de 14 werkdagen na ontvangst van de goederen de verkoper te informeren dat de aankoop wordt herroepen. De consument kan de bestelling terugsturen, zonder betaling van een schadevergoeding en zonder dat hiervoor een reden moet worden gegeven. Deze regel is enkel van toepassing op particulieren.
  2. De consument moet na deze kennisgeving de goederen binnen de 7 dagen naar Het Huis van de Geuze Het retouradres is Nellekenstraat 42A, 1750 Lennik, België. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn ten laste van de consument. Niet-gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden steeds geweigerd en teruggestuurd naar de klant.
  3. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwacht Het Huis van de Geuze dat de klant zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Enkel ongeopende flessen, bag-in-boxen en andere recipiënten kunnen teruggestuurd worden. Geopende goederen kunnen niet worden teruggenomen en worden niet terugbetaald.
  4. De goederen dienen geretourneerd te worden via BPost, PostNL, DPD, DHL, Fedex of UPS in dezelfde verpakking als ze geleverd werden. De consument mag de goederen mits voorafgaande afspraak ook zelf terugbrengen naar Het Huis van de Geuze, Nellekenstraat 42A, 1750 Lennik.
  5. Het Huis van de Geuze kan op geretourneerde artikelen waardevermindering toepassen en deels of geheel niet terugbetalen wanneer het product onvolledig is, de verpakking geopend werd of wanneer de producten of de verpakking door de klant beschadigd werden.
  6. De volledige aankoopprijs van de geretourneerde goederen wordt binnen 7 dagen door Huis van de Geuze terugbetaald, inclusief de eventuele betaalde kosten voor de levering aan huis.
  7. Het Huis van de Geuze betaalt de retourverzendingskosten enkel terug indien de klant niet het artikel ontving dat hij besteld heeft.
  8. Indien de klant een bestelling wenst te annuleren en de goederen reeds zijn verstuurd, dient de klant te wachten tot het artikel bij hem aankomt om dan conform de geldende regels voor retourzendingen het artikel naar Het Huis van de Geuze terug te sturen.
  9. De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant betaald heeft.
  10. Bestellingen door btw-plichtigen vallen niet onder de Belgische Wet op de Handelspraktijken en de Voorlichting en Bescherming van de Consument van 14 juli 1991. Binnen de 30 dagen betaalt Het Huis van de Geuze de volledige aankoopprijs van de geretourneerde goederen terug minus een terugnamevergoeding aangerekend ten bedrage van 10 procent van de waarde van de teruggenomen goederen met een maximum van 50 euro (excl. btw). De kosten voor de levering worden niet terugbetaald.
  11. Om zijn herroepingsrecht correct uit te oefenen, dient de klant het hieronder vermelde formulier in te vullen en via e-mail op te sturen naar webshop@huisvandegeuze.be. Heb je bij het invullen van dit retourformulier vragen, neem dan contact op met Het Huis van de Geuze. Het Huis van de Geuze stuurt via e-mail een ontvangstbevestiging van de herroeping.

 

RETOURFORMULIER 

Aan Het Huis van de Geuze,

Ik wens hierbij onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen te herroepen: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. (conform de beschrijving van de goederen op de factuur of pakbon). Ik heb de goederen ontvangen op ………………………………………………………………………………….. (datum)

Bestelnummer: …………………………………………………………………………………..

Voornaam en naam (zoals vermeld bij de aankoop): …………………………………………………………………………………..

Straat en nr: …………………………………………………………………………………..

Postcode en gemeente: …………………………………………………………………………………..

 

Artikel 5        Prijs

  1. De prijs van elk product wordt steeds duidelijk vermeld. Alle producten die door Het Huis van de Geuze aangeboden worden, zijn zo volledig mogelijk en te goeder trouw beschreven. De prijzen alsook de promo-aanbiedingen zijn geldig op de dag wanneer ze op onze website aangeboden worden. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  2. Uitbaters van horecazaken of drankenhandels die bestellingen ter waarde van minimum 500 euro (excl. btw) zelf komen ophalen, kunnen genieten van een korting van 10 procent op de geafficheerde prijzen, met uitzondering van de promo-aanbiedingen. Indien zij van dit aanbod willen gebruikmaken dienen zij vóór het plaatsen van de bestelling contact op te nemen met Het Huis van de Geuze via webshop@huisvandegeuze.
  3. Zolang de klant niet is ingelogd of geen leveringsadres heeft meegedeeld, wordt standaard het in België geldende btw-tarief toegepast. In geval de klant aangeeft de goederen op te halen bij Het Huis van de Geuze wordt eveneens het in België geldende btw-tarief toegepast. In geval van levering in een andere EU-Lidstaat dan België, wordt het in dat land geldende btw-tarief toegepast.
  4. Bovenop de aankoopprijs van de goederen kunnen ook verzendkosten aangerekend worden. In dat geval wordt dat steeds vermeld vooraleer de bestelling definitief geplaatst wordt.
  5. Het Huis van de Geuze staat in voor de doorstorting van de betaalde btw aan de verschillende EU-Lidstaten via het OSS btw-aangiftesysteem.

 

Artikel 6        Betaling

  1. De klant kan kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: Bancontact, iDeal, VISA, Mastercard, American Express, P24 Apple Pay, Google Wallet of via bankoverschrijving. Andere betalingsmethoden worden niet aanvaard.
  2. Om een veilige online betaling en de veiligheid van de persoonsgegevens te waarborgen, wordt gebruik gemaakt van SSL-technologie. SSL zorgt ervoor dat je transactiegegevens worden versleuteld en onleesbaar gemaakt wanneer ze worden verzonden via het internet. Om met SSL te betalen heeft de klant geen speciale software nodig.
  3. Niet-betaalde goederen blijven eigendom van Het Huis van de Geuze.

 

Artikel 7        Conformiteit en garantie

  1. Alle producten die op www.huisvandegeuze.be worden aangeboden zijn legaal conform de Belgische wetgeving zoals deze bestaan op het ogenblik van het plaatsen van de bestelling. Klanten die de goederen in een andere EU-Lidstaat dan België wensen geleverd zien, dienen steeds de wetten en regelgevingen in hun eigen land te consulteren indien zij twijfelen aan de legaliteit van hun aankoop in eigen land. Het Huis van de Geuze kan in géén geval aansprakelijk gesteld worden indien de door ons aangeboden producten op een verkeerde of onverantwoorde manier gebruikt werden door de koper, evenmin bij materiële of lichamelijke schade aan derden veroorzaakt door verkeerd en/of onwettig gebruik van de aangeboden goederen. De consument heeft recht op de wettelijke garantie van twee jaar. De garantie kan echter nooit langer zijn dan de op de fles vermelde ‘tenminste houdbaar tot’ datum.
  2. Verlies en/of beschadiging van bestelde goederen tijdens het transport door een pakketvervoerder valt ten laste van Het Huis van de Geuze.
  3. Producten in verval door verwaarlozing of het langdurig blootstellen aan licht of vocht worden niet in garantie teruggenomen. Wanneer de klant aanspraak wenst te maken op de productgarantie, dient hij contact op te nemen met Het Huis van de Geuze met vermelding van alle details van het garantiegeval.
  4. Ingeval bij de levering schade aan een of meerdere goederen wordt vastgesteld, heeft de klant op, ofwel vervanging van het beschadigde product door eenzelfde product, ofwel vervanging door een ander product van dezelfde soort en in dezelfde prijsklasse, ofwel tot volledige terugbetaling van het beschadigde product.

 

Artikel 8        Levering en uitvoering

  1. Alle goederen worden geleverd op het adres dat de klant heeft aangegeven bij zijn bestelling.
  2. De klant is verantwoordelijk voor het correct en volledig doorgeven van het leveringsadres (incl. huisnummer, eventueel busnummer, en postcode) alsook van een -adres en telefoonnummer waarop de klant kan bereikt worden of via dewelke hij van de vervoerder de nodige informatie kan bekomen inzake het tijdstip van levering.
  3. Ingeval de klant een verkeerd of onvolledig adres heeft meegedeeld en de bestelling niet kan geleverd worden, dan vallen de transportkosten voor de tweede levering ten laste van de klant.
  4. Wanneer de goederen in voorraad zijn is de leveringstermijn in België en Nederland in principe 2 tot 3 werkdagen. Wanneer een product niet in voorraad is, zal de leveringstermijn eerder 4 tot 8 werkdagen zijn. Voor andere EU-Lidstaten kan de leveringstermijn, afhankelijk van de bestemming, 4 tot 10 werkdagen duren. De klant wordt via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de bestelling het magazijn van Het Huis van de Geuze verlaat.
  5. Leveringen gebeuren enkel op weekdagen tijdens de kantooruren. De klant wordt door de pakketvervoerder via e-mail of sms ingelicht aangaande het vermoedelijke tijdsvenster van de levering.
  6. Afhaling kan van maandag tot zaterdag op afspraak bij Het Huis van de Geuze (details betreffende het afhaaladres en -moment kunnen via webshop@huisvandegeuze of via sms of whatsapp +32 498 52 23 22 worden aangevraagd) en op zondag tussen 10 en 20 uur in café In de Verzekering tegen de Grote Dorst (Frans Baetensstraat 45, 1750 Eizeringen).
  7. Het Huis van de Geuze doet voor de levering aan huis beroep op de diensten van verschillende pakketvervoerders: DPD, PostNL en Bpost. Tijdens de bestelprocedure wordt, eens het leveringsadres is ingegeven, de klant duidelijk geïnformeerd over de precieze handling- en verzendingskost. De verzendingskosten variëren naargelang de bestemming, het gewicht en grootte van de bestelling en het geldende btw-tarief van het land van bestemming. Voor pakketten van meer dan 20 kg wordt een toeslag aangerekend.
  8. Levering aan huis gebeurt in stevige flessenverzenddozen, die gecertificeerd werden door DHL, UPS en DPD. Dubbelwandige kartonnen tussenschotten beschermen de flessen tegen schade. De flessenverzenddozen zijn geschikt voor gebruik met pakketvervoerders waarbij de dozen over een transportband geleid worden met een valhoogte van maximum 1 meter en/of wanneer er geen gooi- en smijtwerk plaatsvindt tijdens het transport. Het maximumgewicht per doos bedraagt 30 kg. Een doos bevat maximaal 18 750ml-flessen of 24 375ml-flessen of een combinatie daartussen.
  9. Indien de bestelling meerdere producten bevat, wordt de bestelling pas verstuurd wanneer alle goederen voorradig zijn. Indien de bestelling hierdoor echter niet binnen de 10 werkdagen zou kunnen geleverd worden, brengt Het Huis van de Geuze de klant daarvan op de hoogte en wordt in overleg beslist wanneer de goederen zullen geleverd worden.
  10. Indien de klant de bestelling niet in ontvangst kan nemen, wordt ze 5 werkdagen bewaard in een pick-up punt van de pakketvervoerder. De klant is verantwoordelijk voor het tijdig ophalen van de bestelling. Indien de bestelling niet tijdig wordt opgehaald en ze door de pakketvervoerder naar Het Huis van de Geuze wordt teruggestuurd, zal Het Huis van de Geuze bij terugkomst van de bestelling de klant daarvan op de hoogte brengen. De klant kan Het Huis van de Geuze verzoeken om de bestelling opnieuw te versturen, mits betaling van de door de pakketvervoerder aangerekend retourneerforfait van 15 EUR (incl. btw) per doos en de verzendingskosten voor het opnieuw opsturen van de bestelling.
  11. Het Huis van de Geuze biedt op enkel uitzonderingen na (vb. vers af te vullen bag-in-boxen lambiek) enkel producten aan die normaliter binnen de 10 werkdagen kunnen geleverd worden. Indien een product niet binnen de 20 werkdagen kan geleverd worden, betaalt Het Huis van de Geuze de aankoopsom terug.
  12. Verzendingen gebeuren steeds op risico van Het Huis van de Geuze. De klant hoeft zich dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan of beschadigd geraken tijdens het transport door een pakketvervoerder.
  13. Als de consument de goederen binnen de 14 dagen na levering terugstuurt op basis van zijn retourrecht, dan is de consument verantwoordelijk voor het transport. In dat geval dient de consument het retourformulier te gebruiken (zie artikel 4).
  14. De klant moet zichtbare gebreken binnen de 3 dagen na de levering melden aan de hand van foto’s van de verpakking en/of beschadigde of niet conforme goederen.
  15. Het Huis van de Geuze kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortvloeien uit het niet voorradig zijn of een laattijdige levering of niet-levering door de pakketvervoerder. De aansprakelijkheid van Het Huis van de Geuze blijft beperkt tot de waarde van de niet ontvangen goederen.

 

Artikel 9        Duur

  1. Een geldige overeenkomst loopt voor maximaal twee jaar.
  2. Als Het Huis van de Geuze een product niet tijdig kan leveren, wordt de klant vóór het verstrijken van de voorziene leveringstermijn gecontacteerd om een nieuwe leveringstermijn af te spreken. Als Het Huis van de Geuze ook deze tweede leveringstermijn niet haalt, mag de klant de overeenkomst kosteloos ontbinden. Het Huis van de Geuze betaalt dan binnen de 3 werkdagen na de ontbinding de aankoopsom terug.

 

Artikel 10      Overmacht

  1. In geval van overmacht is Het Huis van de Geuze niet gehouden zijn contractuele verplichtingen na te komen. In dat geval kan Het Huis van de Geuze ofwel zijn verplichtingen opschorten zolang de overmachtsituatie duurt, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden. Omdat er sprake is van overmacht, is Het Huis van de Geuze hierbij aan de klant geen schadevergoeding verschuldigd.
  2. Overmacht is elke omstandigheid buiten de wil en controle van Het Huis van de Geuze die de nakoming van de verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder vallen onder andere stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in het telecommunicatie-netwerk of -verbinding, storingen van de gebruikte communicatiesystemen, het offline zijn de website van Het Huis van de Geuze, niet of niet-tijdige levering van goederen of verpakkingen door toeleveranciers of andere ingeschakelde derden, etcetera.

 

Artikel 11      Intellectuele eigendom

  1. De website en logo’s van Het Huis van de Geuze, de teksten, foto’s, namen en de communicatie in het algemeen zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij Het Huis van de Geuze, hetzij bij diens toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
  2. Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Foto’s, video’s namen, teksten, logo’s, de kleurencombinatie, etc … mogen niet gekopieerd of gereproduceerd worden zonder de voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Het Huis van de Geuze.

 

Artikel 12      Klachtenregeling en geschillen

  1. Het Huis van de Geuze streeft naar 100% klantentevredenheid. Als de klant toch klachten zou hebben over de diensten en/of goederen van Het Huis van de Geuze, kan de klant de klantendienst van Het Huis van de Geuze contacteren via webshop@huisvandegeuze.be. Het Huis van de Geuze behandelt iedere klacht binnen de 5 werkdagen.
  2. Bij geschillen zijn enkel de Rechtbank eerste aanleg Antwerpen, afdeling Antwerpen, de Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen en de Vredegerechten Brussel – Vredegerecht Lennik bevoegd.
  3. Op alle overeenkomsten die Het Huis van de Geuze afsluit met zijn klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing. Als om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van deze algemene voorwaarden in de eerste plaats worden teruggegrepen naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming zoals opgenomen in het Wetboek van Economisch Recht.
  4. De klant heeft ook de mogelijkheid om het geschil buiten de rechtbank op te lossen en kan hiervoor terecht bij Enkel klachten die via https://becom.digital/nl/klachten worden ingediend, worden behandeld. Zo beschikt Becom meteen over alle juiste gegevens om de klacht te behandelen en om op neutrale wijze te bemiddelen tussen de klant en Het Huis van de Geuze.
  5. De consument kan ook terecht bij de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie. Deze ombudsdienst is bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen, en zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. De Consumentenombudsdienst kan bereikt worden via consumentenombudsdienst.be/nl.
  6. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan de consument beroep doen op het Online Dispute Resolution Platform van de Europese Unie via https://ec.europa.eu/odr.
  7. Enkel de verkoopsvoorwaarden en de privacybeleidsverklaring in de Nederlandse taal zijn rechtsgeldig. De Franse en Engelse vertalingen van de verkoopsvoorwaarden en de privacybeleidsverklaring zijn louter ter informatie en kunnen in een rechtsgeding of in een bemiddelingsprocedure niet gebruikt worden.

Pin It on Pinterest

Delen